sobota 23. ledna 2010

BookBook for MacBook

Zkouškový období je letos diktát o jakým se mi ani nesnilo.


Abych alespoň částečně zahladila díru, která se zde vytvořila, dám sem krásnou věc.





A-ha! Já svýho Maca tahám všude bez obalu (já teda jako obal mám, ale z Několika důvodů ho nepoužívám). Je mi jasný, že kdybych měla BookBook tak bych ho z toho obalu prakticky nevyndala...


K čertu s neoprénovejma Crumpler potahama, THIS IS IT!
Jedná se o ruční práci, tvrdá vazba v tvrdé kůži a snižujete tím riziko krádeže Vašeho počítače, málokdo by Vám někde v kavárně šlohnul starou knihu, hm?






Na výběr ze dvou provedení - černá nebo červená. Tady není co řešit. Za 80$ (necelejch 1500 Kč), nakupujte ZDE


Já, celkem tradičně, těch 80 dolarů nemám. Ale napadlo mě najít v antikvariátu knihu odpovídajících rozměrů a řezákem to dodělat do DIY BookBooku. 





"Nice. Now when somebody breaks into your apartment to steal your first edition Shakespeare they're actually getting your MacBook. Haha, the joke's on them!"

1 komentář: